Шапић: Данас расписујемо набавку за наставак радова на Булевару патријарха Павла

Јавна набавка за наставак радова на Булевару патријарха Павла, односно на потезу од Моста на Ади до дела овог булевара у Раковици, који је већ завршен, коначно ће данас бити расписана. Радови, чија је вредност око 2,5 милијарди динара, кренуће чим се изабере нови извођач и на тај начин значајно ће се растеретити саобраћајни чеп који се овде ствара, изјавио је председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић.

Он је подсетио да је од момента када је постао градоначелник, пре више од годину и по дана, покушавао на све могуће начине да се не раскине стари уговор, како би извођач кренуо да ради.

– Међутим, нисмо никако успели да нађемо заједнички језик, односно он није желео да прихвати да под тим околностима изводи радове, јер су цене грађевинског материјала драстично скочиле. Тражио је раскид уговора и то је био разлог што се ових годину дана није кренуло са радовима на Булевару патријарха Павла, односно на спајању овог дела силаска са Моста на Ади са оним који смо завршили пре неколико месеци – рекао је Шапић.

Он је нагласио да ће се следеће године, упоредо са овим радовима, кренути у проширење Булевара војводе Мишића.

– То суштински неће угрожавати саобраћај, јер ће ићи старом железничком пругом. Желимо да проширимо Булевар војводе Мишића и да добијемо три траке уместо садашње две до раскрснице са Теодора Драјзера, као и да проширимо саму Драјзерову. Булеваром патријарха Павла и проширивањем Булевара војводе Мишића и Драјзерове потпуно мењамо саобраћајну реалност у овом делу града, где се данас стварају огромни чепови, нарочито у поподневним сатима – казао је Шапић.

Нова саобраћајница ће бити дуга два километра, са два кружна тока, прецизирао је Шапић, а Булевар патријарха Павла биће магистрална саобраћајница и првенствено ће бити намењена одвијању транзитног саобраћаја. Чиниће везу постојећег ауто-пута, преко Новог Београда и Моста на Ади, са другим делом Булевара патријарха Павла и потом Патријарха Димитрија, односно кружним путем Ибарском магистралом и Обилазницом око Београда.

– Саобраћајница ће пролазити кроз коридор који је некада коришћен за железничку пругу, тако да се потпуно заобилази Топчидерски парк. Уз саобраћајницу пројектована је и бициклистичка стаза, што значи да ће постојати бициклистичко-пешачка веза од Новог Београда, преко Моста на Ади, до Раковице – навео је Шапић.

Шапић је истакао да је данас важан моменат с обзиром на то да се чекало месецима и да су се многи питали зашто се не креће са радовима.

– Нажалост, због свих околности које су успориле многа градилишта, скока цене грађевинског материјала и извођења грађевинских радова, све се одужило, али заиста очекујем да чим се набавка током зиме заврши и на пролеће отвори грађевинска сезона да се овде крене са радовима. До тада ћемо спремити Булевар војводе Мишића, пројекат за радове на Булевару војводе Мишића је спреман, за Драјзерову такође, тако да са завршетком овог пројекта очекујемо да добијемо потпуно нови део града – рекао је Шапић.