Шапић: До јесени на београдским улицама имаћемо 700 нових аутобуса и 125 нових трамваја

– У протеклих годину дана подигли смо стандард приватним превозницима. Исписали смо им много казни, још ту има проблема, али морам да признам и да будем фер да су и они почели да мењују свој приступ. Оно што је најважније је да сада они потписују нове уговоре и то под новим условима и околностима. Биће условљени да до 1. септембра имају више од 50% нових возила, а да осталих 50% возила не сме бити старије од 7 година. Према нашој процени, у следећих годину и по дана, од стране приватних превозника, око 400 нових возила биће доведено у наш јавни превоз – рекао је Шапић.
Како је објаснио, очекује се и набавка нових тролејбуса, без обзира што су изузетно скупи, и онда ће јавни превоз у Београду бити потпуно промењен.
-Када сам дошао на чело Београда, возачи су радили шест дана недељно са платом од око 75 и 80 хиљада динара. У међувремену смо подигли плате максимално колико смо могли и трудићу се да њихове плате и даље расту. Циљ нам је да уместо шест радних дана у недељи имају пет, а да то не утиче на њихову зараду. Никога нећемо отпуштати, отићи ће само они који природно idу у пензију. Прича како ми уништавамо наш градски превоз је потпуно обрнута. Ми желимо да га ојачамо, да обезбедимо нова возила, да водимо рачуна и о услузи коју пружамо, али и о условима рада људи који у систему раде, јер само на тај начин имаћемо јавни превоз на нивоу какав Београд и заслужује – закључио је Шапић.
14. мај 2024. године