ШАПИЋ: Хвала медијским кућама на подршци. Добродошли су сви који желе да се заједно боримо за нашу децу.

Хуманитарна фондација „Нови Београд“ потписала је данас Протокол о сарадњи са медијским кућама „Наше новине инфо“, „Гранд продукција“ и „Цолор Пресс Гроуп“.

Потписивању уговора присуствовали су Александар Шапић, председник општине Нови Београд, која је и оснивач Хуманитарне фондације „Нови Београд“, Татјана Војтеховски, директорка фондације, Вук Вучуревић, директор предузећа „Наше новине инфо“, Милица Ђокић, из „Цолор Пресс Гроуп“, Жика Јакшић и Горан Шљивић из „Гранд продукције“. Потписивање протокола требало би да омогући бројним корисницима фондације бољу медијску подршку, како би њихови проблеми и потребе допрле до што већег броја читалаца и гледалаца и тиме помогли у прукупљању средства за њихово решавање.

– Желим да се захвалим свим медијима који су дали подршку раду Хуманитарне фондације Нови Београд и сајту будихуман.рс, јер да нема њих тешко да бисмо успели. Мото фондације је „једнака шанса за све“, а управо медији дају свима једнаку шансу да се сазна за њихове проблеме. Фондације је основана пре шест месеци, и до сада смо имали 38 корисника, а сакупили смо око 14 милиона динара. Управо смо добили вест да је пре два дана једна девојчица за коју је сакупљена помоћ, мала Лана, оперисан у болници у Сент Луис-у. Надам се да ће она ускоро бити са нама. Када чујете овакве вести, то вам врати веру да оно што радите има смисла. Такође, желим да се захвалим и свим јавним личностима које на различите начине помажу раду фондације- рекао је Александар Шапић.

Рад фондације је јединствен у Србији, јер путем сајта www.будихуман.рс и заједничким СМС- бројем омогућава свима којима је помоћ потребна да јавност сазна за њихове проблеме, а са друге стране грађани сами одлучују коме ће уплатити помоћ. Све уплате се јавно објављују на сајту, а кад се прикупе средства, новац се уплаћује директно болницама или институцијама које пружају помоћ, тј, не idе у руке појединаца. Сви потписници протокола сложили су се да је подршка њихових медијских кућа, новина и тв емисија, нешто што је потребно како би се што већи број људи укључио у прикупљање помоћи.