Шапић отворио Сервисни центар: Јединствен пројекат ове врсте у земљи.

Општина Нови Београд основала је Сервисни центар намењен грађанима, тако да ће Новобеограђани од сада позивањем броја: 011 785 0 785 моћи да добију одговоре на сва питања, као и да предложе решења за своје проблем или оставе примедбе. Сервисни центар данас је отворио Александар Шапић, председник општине.

– Ово је јединствени центар у Србији, који ћемо још усавршавати. Сигуран сам да ће за неколико месеци радити у пуном капацититу и пружати све неопходне услуга грађанима. Овде грађани могу да добију одговоре на сва питања, да дају своје предлоге и иницијативе. Имамо и директну комуникацију са другим службама када су у питању хитни случајеви. Мислим да је ово нешто што може много да олакша живот грађанима Новог Београда, и добар пилот пројекат који ће можда заживети у целом Београду, а можда и целој земљи – каже Шапић.

Поред позивања броја 011 / 785 0 785 грађани могу да пошаљу и поруку на исти број преко мреже 063. Од оператера у центру одговор ће, уколико је то могуће добити одмах или најкасније у року од 72 сата. Грађани Новог Београд ће сервисном центру моћи да пријаве и разне комуналне проблеме, а запослени у центру ће у сарадњи са другим градским службама и установама одговарати на сва питања и омогућити брже и ефикасније решавање сваког проблема.

Сервисни центар смештен је у анексу зграде општине, и за сада грађанима одговара шест оператера. Центар је опремљен посебним софтвером који омогућава тачну евidенцију о сваком питању и његовом решењу. Током пробног периода и уходавања центар је већ стекао и сталне кориснике који само позивањем једног броја, уз помоћ љубазних оператера решавају своје проблеме.