Šapić otvorio Servisni centar: Jedinstven projekat ove vrste u zemlji.

Opština Novi Beograd osnovala je Servisni centar namenjen građanima, tako da će Novobeograđani od sada pozivanjem broja: 011 785 0 785 moći da dobiju odgovore na sva pitanja, kao i da predlože rešenja za svoje problem ili ostave primedbe. Servisni centar danas je otvorio Aleksandar Šapić, predsednik opštine.

– Ovo je jedinstveni centar u Srbiji, koji ćemo još usavršavati. Siguran sam da će za nekoliko meseci raditi u punom kapacititu i pružati sve neophodne usluga građanima. Ovde građani mogu da dobiju odgovore na sva pitanja, da daju svoje predloge i inicijative. Imamo i direktnu komunikaciju sa drugim službama kada su u pitanju hitni slučajevi. Mislim da je ovo nešto što može mnogo da olakša život građanima Novog Beograda, i dobar pilot projekat koji će možda zaživeti u celom Beogradu, a možda i celoj zemlji – kaže Šapić.

Pored pozivanja broja 011 / 785 0 785 građani mogu da pošalju i poruku na isti broj preko mreže 063. Od operatera u centru odgovor će, ukoliko je to moguće dobiti odmah ili najkasnije u roku od 72 sata. Građani Novog Beograd će servisnom centru moći da prijave i razne komunalne probleme, a zaposleni u centru će u saradnji sa drugim gradskim službama i ustanovama odgovarati na sva pitanja i omogućiti brže i efikasnije rešavanje svakog problema.

Servisni centar smešten je u aneksu zgrade opštine, i za sada građanima odgovara šest operatera. Centar je opremljen posebnim softverom koji omogućava tačnu evidenciju o svakom pitanju i njegovom rešenju. Tokom probnog perioda i uhodavanja centar je već stekao i stalne korisnike koji samo pozivanjem jednog broja, uz pomoć ljubaznih operatera rešavaju svoje probleme.