Шапић: Ова градска управа донела је више социјалних мера и започела више инфраструктурних радова него било која друга
Градоначелник Београда Александар Шапић рекао је да је ова градска управа у годину и нешто дана донела више социјалних мера него било која друга у последњих четрдесет година, те да је покренуто и реализовано више инфраструктурних радова на београдским улицама него у последњих десет година.
– То су чињеничне ствари. Када бих поново дошао на место градоначелника, не постоји ниједна одлука коју бих променио или коју сматрам да је донета, а да није била на месту. Био бих можда оперативнији или бих на другачији начин дошао до неких решења. Али, мислим да не постоји ниједна лоша одлука коју смо донели – рекао је Шапић за „Београдску хронику”.
У Београду се никада до сада није реконструисало толико улица, а акценат је на проширењу саобраћајница и обезбеђивању независног протока јавног превоза.
– Проширују се улице, попут Вишњичке, затим ради се Смедеревски пут, као и улице у Новом Београду. Циљ нам је да се обезбеде потпуно независне траке за јавни превоз, те да га грађани све више користе, јер инфраструктура не може више да издржи ову количину аутомобила с обзиром на то да се на десетине хиљада нових појави на годишњем нивоу – навео је Шапић.
Он је додао да је Град Београд у последњих шест месеци донео петнаест јасних мера за побољшање јавног превоза, с циљем да се врати поверење грађана у градски превоз те да он постане цивилизован, пристојан и услужан.
– У Београду је највећи проблем било плаћање карата, а у последња три месеца добили смо огромно повећање наплате, што је резултат нових мера и драматичног спуштања цена. Новац ће бити поново уложен у побољшање система јавног превоза, тако да ћемо у следећих десетак дана расписати набавку за око 300 аутобуса на гас и за 20-25 трамваја. Најавили смо и набавку инformативних табли које ће суштински променити перцепцију градског превоза, јер ће на стајалиштима давати све инformације о превозу, што нема баш много градова у Европи. Ово је процес враћања поверења грађана у јавни превоз до момента док се не изгради метро, када ће овај вid превоза постати секундаран – рекао је Шапић.