Шапић: Учинићемо све да квалитет јавног превоза подигнемо на ниво какав доликује једној европској метрополи
„Ми ћемо учинити све да у Београду подигнемо квалитет јавног превоза као у најразвијенијим градовима Европе, али ћемо, такође, тражити и подршку од Београђана да заједно, коначно решимо рак рану нашег града. Сигуран сам да то заједничким снагама можемо да урадимо и сву своју енергију и знање ћу томе и посветити“, поручио је Александар Шапић, кандidат Српске напредне странке за градоначелника Београда.
Шапић је нагласио да морамо да наставимо са улагањима у возни парк који Београд има, купујемо нова еколошка возила, повећавамо број аутобуса на улици, као и да налазимо саобраћајна решења која ће убрзати проток градских возила у односу на путничка.
– Подићићемо и стандарде који приватни превозници морају да испуне како би били део нашег јавног превоза. Послови у овој области више неће моћи да се добијају тек тако, већ ће сви морати да испуњавају најригорозније услове у циљу пружања што квалитетније услуге Београђанима – рекао је Шапић.
Навео је да ништа од овога неће бити могуће уколико сви Београђани који користе јавни превоз не буду плаћали карте.
– На данашњи дан јавни превоз у Београду додатно се субвенционише из буџета града са више од 100 милиона евра. И то је, такође, новац свих Београђана, који уместо да уложимо у вртиће, паркове, школе, спортске терене, одлази неповратно само зато што један део наших грађана то не жели да разуме – рекао је он.
Шапић је истакао да јавни превоз још од деведесетих година прошлог века година представља један од највећих проблема у Београду, као и да су све претходне власти успевале делимично да га унапреде, али ниједна није успела коначно да га реши.
– Проблем јавног превоза у Београду је доста комплексан и не желим да дајем олака обећања, али оно што могу да обећам јесте да ћу дати све од себе да томе приђемо на најодговорнији могући начин. Свесно ћу за, разлику од многих, отворити тему од које су сви до сада бежали јер су се плашили губитка политичких поена, али сам сигуран да је то једини пут ка коначном решењу квалитета јавног превоза и његовом подизању на највиши могући ниво, како доликује једној светској метрополи попут Београда – закључио је Шапић.